خوارزمی

پرافتخار

خوارزمی

پرافتخار

بسته احتمالی تست قرمز و سوالات کنکور از محصولات خوارزمی

بسته احتمالی تست  قرمز


و سوالات کنکور


از محصولات خوارزمی



نمونه سوالات احتمالی تست کنکور، که بخش عمده این بسته می باشد شامل سوالات عمومی و اختصاصی است که طراحی ان به عهده ۶۶ طراح به نام کنکور به عنوان سرگروه و ۱۶۰۰ دبیر مختلف از ۲۵۴ شهر سراسر کشور بوده و جمع بندی آن به صورت بسته احتمالی کنکور در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

شامل بهترین محصولات برای زمان باقی مانده تا کنکور!!!

با کمک این بسته بیش از ۸۹ درصد سوالات کنکور را در دست داشته باشید!






در این بسته محصولات و خدماتی چون نمونه سوالات احتمالی کنکور، CD صوتی دروس عمومی (هرکدام ۵۰ ساعت)، ‍CD و جزوه تکنیک تست زنی و برنامه ریزی و مشاوره و آزمون برای چهار ماه باقی مانده تا کنکور قرار دارد که کمک قابل توجهی برای داوطلبان خواهد بود.

در آزمون سراسری سال گذشته ۸۹ درصد سوالات در این بسته وجود داشت!

قیمت هرکدام از محصولات این بسته به صورت جداگانه برابر است با:

نمونه سوالات احتمالی کنکور هر جلد ۲۵,۰۰۰ تومان (۲ جلد عمومی و اختصاصی)

CD صوتی دروس عمومی (۵۰ ساعت) ۱۰,۰۰۰ تومان

CD و جزوه تکنیک تست زنی ۱۵,۰۰۰ تومان

چهار ماه برنامه ریزی و آزمون ۲۰,۰۰۰ تومان  (ماهی ۵,۰۰۰ تومان)

برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید :

بسته احتمالی تست  قرمز  و سوالات کنکور  از محصولات خوارزمی



کلمات کلیدی : نمونه ، سوالات، احتمالی، تست، کنکور،نمونه سوالات ،سوالات احتمالی، تست کنکور،سوالات کنکور،محصولات،احتمالی کنکور، بسته،بسته احتمالی،جمع بندی،عمومی،اختصاصی،جزوه،تکنیک تست زنی ،تکنیک،تست زنی، آزمون،برنامه ریزی ، آزمون سراسری ،  آزمون ، سراسری ، محصولات ، خدماتی، محصولات و خدماتی، نمونه سوالات احتمالی کنکور،نمونه ، سوالات، احتمالی، تست، کنکور،نمونه سوالات ،سوالات احتمالی، تست کنکور،سوالات کنکور،محصولات،احتمالی کنکور، بسته،بسته احتمالی،جمع بندی،عمومی،اختصاصی

نظرات 4 + ارسال نظر
شاندیز چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ http://aetak.blogfa.com/

سلام عسلک درمورد کدوم رشته حدس بزنم؟

سلام.در مورد هر درسی که بخواین.من بهتون پیشنهاد می کنم به این سایت و محصولاتش حتما سر بزنید.
http://www.shop.gkh.ir

منتظر چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.hame-chiz-piyda-kon.blogfa.com

سلام ممنون که به وبلاگ ما اومدین
وبلاگ شما عالیه فقط یه خورده مطالبشو درست کنید عالی میشه ببخشید که این حرفو زدم ولی من ادم رکی هستم و این حرف ها هم برای پیشرفت وبلاگ خودت هست
من منتظرتون هستم
اگه با تبادل لینک هم موافق بودین خبرمون کنید
منتظر حضور سبزتون در وبلاگ همه چیز پیدا کن هستیم
بای

سلام.ممنون از انتقادتون.من شما رو لینک می کنم .شما هم منو لینک کنید.ممنون.به این سایت هم حتما سر بزنید
http://www.shop.gkh.ir

محمود ابراهیمی چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ب.ظ http://www.khiyal1.blogfa.com

خیلی شرمندتون شدم. آخه من واسه پی اج دی شرکت کردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وزیرنیا پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.ebayiran.tk

سلام . من شمارو با نام خوارزمی لینک کردم لطفا من را با نام فلاسک برقی ماشین لینک کنید . ممنون

منم شما رو لینک کردم.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد